EN

03.02 - 14.03.2025

inne

Ogłoszenie konkursu na stanowisko prezesa / prezeski Fundacji IFF


inne

OGŁOSZENIE

Fundator Fundacji Instytutu Fotografii Fort ogłasza konkurs na kandydata / kandydatkę na stanowisko prezesa / prezeski Fundacji Instytutu Fotografii Fort.

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest spełnienie następujących kryteriów:

  1. minimum 3-letni staż pracy w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych lub prywatnych podmiotach gospodarczych działających w obszarze kultury, w tym 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym w  ww. podmiotach;
  2. biegła znajomość języka angielskiego poświadczona certyfikatem lub oświadczeniem kandydata / kandydatki;
  3. znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania i finansowania prywatnych podmiotów kultury oraz ogólna znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem fundacji, stowarzyszeń i działalności pożytku publicznego;
  4. doświadczenie z zakresu prezentacji sztuk wizualnych ze szczególnym uwzględnieniem fotografii, w tym działalności wystawienniczej, kuratorskiej oraz orientacja w kwestiach dotyczących instytucji i środowisk działających w obszarze fotografii;
  5. korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. niepodleganie ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu w stowarzyszeniach i fundacjach;
  7. w przypadku cudzoziemców lub obywateli polskich na stałe mieszkających za granicą – biegła znajomość języka polskiego;
  8. złożenie w terminie kompletu dokumentów wymienionych w pt. II. w pełnym Ogłoszeniu o konkursie (załącznik Ogłoszenie konkursu na stanowisko prezesa / prezeski Fundacji IFF)

Główny zakres zadań prezesa / prezeski Fundacji Instytut Fotografii Fort:

  1. wypracowanie i wdrażanie spójnej wizji programowej;
  2. zarządzanie całokształtem działalności Fundacji Instytut Fotografii Fort;
  3. odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Galerii i Czytelni działających w ramach Fundacji Instytut Fotografii Fort;
  4. racjonalne i efektywne gospodarowanie środkami finansowymi i materialnymi;
  5. dbałość o wizerunek Fundacji Instytut Fotografii Fort oraz właściwe reprezentowanie na zewnątrz;
  6. przygotowanie i realizacja założeń budżetowych;
  7. pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania, w tym z dotacji publicznych, ministerialnych, unijnych oraz od sponsorów;
  8. prowadzenie działalności gospodarczej Fundacji;
  9. przygotowanie rocznych sprawozdań merytorycznych z działalności Fundacji;
  10. nadzór i koordynacja produkcji wystaw oraz wydarzeń edukacyjnych;
  11. systematyczne starania o powiększanie zbiorów czytelni;
  12. nadzór i koordynacja wykonania programu merytorycznego i planów finansowych;
  13. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy pracowników Fundacji Instytut Fotografii Fort.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • stałe wynagrodzenie - do ustalenia z kandydatem / kandydatką. Propozycja wynagrodzenia do wypełnienia w kwestionariuszu osobowy (załącznik nr 1 do Ogłoszenia);
  • niezależne, decyzyjne stanowisko;
  • możliwość realizowania swojej wizji i programu merytorycznego;
  • wsparcie od osób reprezentujących Fundatora Fundacji oraz od Rady Fundacji Instytutu Fotografii Fort;
  • możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kompetencji;
  • swobodną atmosferę;
  • elastyczne godziny pracy; 
  • elastyczne urlopy;
  • udział w szkoleniach i wyjazdach;
  • bezpłatny parking;
  • pracę w pięknym, pełnym zieleni Forcie Mokotów w Warszawie, z dala od zgiełku miasta;
  • służbowy telefon;
  • możliwość zabierania psa do pracy.

Terminy, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  1. dokumenty i oświadczenia należy składać w języku polskim, a dokumenty obcojęzyczne powinny być przetłumaczone na język polski;
  2. wniosek wraz z załącznikami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem KONKURS - FUNDACJA INSTYTUT FOTOGRAFII FORT „NIE OTWIERAĆ” na adres: Fundacja Instytut Fotografii Fort, ul. Władysława Szpilmana 6, budynek 4, 02-634 Warszawa, w godzinach funkcjonowania galerii lub wcześniejszym umówieniu telefonicznym; lub należy wysłać na adres mailowy: biuro@fiff.org.pl z tytułem: KONKURS - FUNDACJA INSTYTUT FOTOGRAFII FORT w terminie do dnia 2 marca 2025 r. do godz. 15:00;
  3. dopuszczalne są indywidualne spotkania kandydatów z zespołem Fundacji Instytut Fotografii Fort w celu zasięgnięcia informacji o działalności instytucji w terminach obopólnie uzgodnionych w godzinach pracy Instytutu Fotografii Fort;
  4. informacje o konkursie znajdują się na stronie Fundacji Instytutu Fotografii Fort, dodatkowych informacji udziela aktualna Prezeska Fundacji - Julia Pietrzak-Szczudło, tel. 609 106 901 lub e-mail: biuro@fiff.org.pl;
  5. rozpatrzenie wniosków przez komisję nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od ostatniego dnia składania ofert kandydatów / kandydatek;
  6. ewentualna korespondencja z kandydatami / kandydatkami odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną;
  7. kandydaci / kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne tym samym zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną zaproszeni na rozmowy indywidualne, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo. Przewidywany termin rozmów z kandydatami / kandydatkami ustala się na 11-12 marca 2025 r.

Terminy postępowania konkursowego:

  1. Postępowanie konkursowe rozpoczyna się z dniem wejścia w życie niniejszego Ogłoszenia;
  2. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego ustala się na dzień 14 marca 2025 r.

Chcesz otrzymywać Newsletter od Instytutu Fotografii Fort?

Chcesz otrzymywać Newsletter od Instytutu Fotografii Fort?

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.